K dnešnímu dni, k radosti všech inzerentů, byly spuštěny rozšířené inzeráty (ETA) v Skliku.
Tato novinka, která je známa v AdWords již několik měsíců, umožňuje inzerentům rozšířit sdělení, kterým oslovují potenciální zákazníky.
Standardní krátký reklamní text je tak nyní možné rozšířit následovně:
- 2 x titulek – max 30 znaků
- Popisek – max 80 znaků.
- Viditelná URL – Cilová URL + cesta (15 znaků)
- Měřicí šablona – nepovinné pole pro zadání URL s externím měřicím systémem.
Aby byl přechod z klasických reklam na ETA inzeráty co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás stručný postup pro migraci:
V rozhraní:
- Reklamy na úrovni sestavy, kampaně či celého účtu si označte
- Nad reklamami si vyberte záložku “Vybrané“ a zvolte “Převést na rozšířené“
- Ve vytvořeném seznamu reklam je třeba doplnit chybějící titulek 2 a cesty
- Upravte automaticky vyplněný titulek 1 a popis
Rychlejší úpravu Vám umožní možnost jednoduchého kopírování, která se nachází v každém řádku.
Přes AdWords Editor
- Kampaně vyexportujte z Skliku a importujte do AdWords Editoru
- Standardní reklamní texty označte a po pravé straně zvolte Exportovat jako – exportovat jako rozšířené textové reklamy.
- Vyexportovaný soubor naimportujte zpět do AdWords Editoru
- Doplňte do reklam Nadpis 2 a Cesta 1 a 2 do viditelné adresy
- Hotové reklamy vyexportujte do csv a přes aktualizační import vložte do Skliku
Pokud chcete využívat rozšířené textové reklamy ve vyhledávání naplno, nezapomeňte na úpravu svých kampaní i v nástroji ppcHit, kterých se tato změna taktéž týká.
Změny inzerátů se týkají kampaní nejen ve vyhledávací, ale i obsahové sítí.
S úplnou změnou reklam v obsahové síti však počkejte až do doby, dokud bude pokrytí reklamních ploch 100%, což se očekává koncem března 2017.
1 komentář k článku: Rozšířené inzeráty (ETA) v Skliku