V Google Ads je celá řada dostupných cílení. V následujících týdnech se některá z nich zpřístupní také pro vyhledávací kampaně. Zároveň Google představil zcela nový segment publika.
Affinity publika nově ve vyhledávání
V češtině tyto uživatele naleznete pod názvem publika podle zájmů. Jedná se o uživatele, kteří se o dané téma (např. sport a fitness) zajímají dlouhodobě. Oproti tomu in-market publika tvoří uživatelé, kteří aktivně hledají služby a produkty v dané oblasti a přemýšlí o jejich nákupu (např. publikum se zájmem o koupi sportovního zboží). V obsahových kampaních jsou tedy publika podle zájmů vhodná především pro budování značky a povědomí.
Publika podle zájmu byla doposud dostupná pouze pro obsahovou síť. Nově je bude možné využít také u vyhledávacích kampaní.
Oficiální seznam dostupných publik podle zájmů v angličtině můžete stahovat ZDE.
Nové in-market publikum
Zároveň Google připravuje nový segment publika s pravděpodobným zájmem o sezónní události. S příchodem vánoční sezóny tak budete moci cílit na uživatele, kteří aktivně nakupují během sezonních akcí a nabídek (např. Black Friday).
Kompletní seznam in-market publik si opět můžete stáhnout ZDE.