Až doposud bylo možné v reklamách AdWords nastavovat dynamické proměnné, za které se dosadilo klíčové slovo z vaší sestavy. Příkaz {KeyWord:zástupný text} nyní nově doplňují další funkční proměnné.
Chcete-li nastavit funkci vkládání lokalit, nejprve v příslušné kampani povolte rozšíření o lokalitu (podle popisu ve výše uvedeném oddílu). Poté můžete do textu reklamy vložit některý z těchto parametrů pro určení lokality:
- Město: {lb.city:výchozí}
- PSČ: {lb.postalCode:výchozí}
- Telefonní číslo: {lb.telephone:výchozí}
Máte-li své provozovny ve více městech, můžete na úrovní jedné sestavy s jedním dynamickým inzerátem inzerovat regionálně unikátní reklamy. Následující obrázky z nápovědy AdWords nejlépe popisují uvedené možnosti. Detailní popis těchto relativně nových funkcí naleznete zde v nápovědě AdWords.
1 komentář k článku: Dynamické reklamy v AdWords: Nově s PSČ, městem a telefonním číslem