Propagujte adresu nejbližší provozovny v Skliku

Možnost rozšíření Sklik reklamy ve vyhledávání o adresu inzerenta (propojením se zápisem na Firmy.cz) už byl představen téměř před dvěma lety. Dlouho však byl prakticky nepoužitelný v případě, že má inzerent více jak jednu provozovnu. Pod inzerátem se totiž vždy zobrazovala jen jedna, napevno definovaná adresa.

Nenápadně, a ve vší tichosti, Sklik letos na jaře rozšíření o adresu inovoval a nově přibyla možnost „Propojovat s pobočkou nejbližší uživateli“. Konečně tak uživatelům z Brna zobrazí reklama vaši brněnskou provozovnu, hledajícím z Kladna zase pražskou pobočku.

Radost však každého správce kampaní přešla, když zjistil, že „propojení s pobočkou nejbližší uživateli“ je třeba nastavit zvlášť u každého inzerátu individuálně. Nikoli na úrovni celé kampaně (jako je tomu už léta v AdWords). Navíc Skliku tato funkce příliš nefungovala. Namísto využití geolokace uživatele zobrazovala náhodně vybranou provozovnu ze seznamu. Od středy tohoto týdne (18.7.2012) Sklik nasadil opravu a konečně by měl být náhodné rotaci konec. Navíc už pracuje na možnosti definovat výběr adresy na úrovni kampaně.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.