Máte k dispozici denní rozpočet, který potřebujete rozdělit mezi víc kampaní? Dosud jste mohli jen intuitivně rozdělit „napevno“ rozpočet pro každou kampaň individuálně. Jako příklad AdWords uvádí tři kampaně, na které máte vyčleněn denní rozpočet 1000Kč. První kampani nastavíte 600Kč, druhé 200Kč a třetí 200Kč. Pokud první kampaň některý den nevyčerpá plně svých přidělených 600Kč, ale například jen 500Kč, bude ten den vyčerpáno z rozpočtu jen 900Kč a rozpočet nebude maximálně využit.
Nově AdWords představuje tzv. Sdílené rozpočty. Ty umožní automaticky rozložit definovaný rozpočet mezi vybrané kampaně. V příkladu, který jsme uvedli, by byl nevyužitý kredit v první kampani využit zbývajícími dvěmi kampaněmi až do výše přidělených 1000Kč. Nová funkce je umístěna v postranním levém menu pod Sdílenou knihovnou v sekci Rozpočty. Více informací na blogu AdWords (anglicky) a v nápovědě AdWords (česky).