Už před třemi týdny se Sklik ve své zprávě na blogu trochu unáhlil a oznámil integraci nové Seznam Peněženky přímo do rozhraní Skliku. Zpráva předběhla realitu a na blogu Skliku dlouho nevydržela. Dnes, o tři týdny později, jsme se konečně dočkali. Inzerenti jsou při snaze dobít kredit ušetřeni zbytečného opětovného přihlášování a okamžitě jsou přepojeni do Peněženky. Navíc v hlavním menu přibyla nová záložka „Peněženka“ s přímými odkazy na jednotlivé její funkce. Více v článku na Sklik blogu.
K dokonalosti nám ale něco chybí. Především agentury spravující více reklamních účtů Skliku stále nemohou za klienta samy vygenerovat příkaz k úhradě dobití Peněženky. Do klientské Peněženky nemají přístup. O dobíjení se tak i nadále musí postarat sám majitel Sklik účtu. V AdWords toto není překážkou – správce kampaní může vygenerovat příkaz k úhradě bez omezení a klientovi tak v rámci usnadnění zaslat rovnou podklady pro platbu (číslo b. účtu, variabilni symbol a částku k úhradě). Třeba se dočkáme příště…