Blíží se nový formát videoreklamy v AdWords – „Hover-to-Play“

Google ČR nedávno představil českým PPC specialistům nový formát video reklamy AdWords zvaný „Hover-to-Play“. Jde o videoreklamu v obsahové síti formátu 300×250. Ta je nejprve zobrazována jako statický obrázek. Pro spuštění je třeba, aby uživatel po 2 sekundy na reklamě podržel ukazatel myši. Běhěm této doby se spustí „filmové“ odpočítávání a následuje reklamní video. Formát je zpoplatněn za spuštění videa, tedy až po uplynutí avizovaných dvou sekund.

„Hover-to-Play“ spadá do kategorie takzvaných „Engagement Ads„, které interaktivně pracují s uživatelem i reklamou. YouTube tak nemusí být jediné místo pro vaše video kampaně.

Hover-to-Play

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.