Před pár dny jste pravděpodobně obdrželi e-mail s informací o automatických návrzích reklam v AdWords. Nová funkce by měla být dostupná od 29. dubna 2018.
-
Co jsou návrhy reklam v AdWords?
- Novinka vám bude přímo v rozhraní AdWords nabízet nové varianty reklam. Ty budou vytvářeny na základě titulků, popisků a rozšíření u stávajících reklam a zvolených klíčových slov a cílení. Relevantní informace budou získávány také ze vstupních stránek.
- Návrhy reklam se budou automaticky zobrazovat na stránce Návrhy. Informace o nových návrzích reklam budou inzerenti dostávat e-mailem nebo se budou zobrazovat jako oznámení přímo v AdWords. Od upozornění máte 14 dní na kontrolu návrhů.
- Návrhy můžete upravovat, pozastavit či smazat stejně jako běžné reklamy. Po 14 dnech bez manuálního zásahu budou návrhy automaticky přidány mezi stávající reklamy a na stránce Reklamy a rozšíření budou označené jako Automaticky použitý návrh reklamy. Podle tohoto označení bude možné reklamy jednoduše filtrovat.
-
Nastavení a správa návrhů
- Ve výchozím nastavení nově založených účtu bude automatické použití návrhů reklam zapnuté. Jako správce můžete automatické použití reklam vypnout v nastavení účtu. Na úrovní správcovského účtu (MCC) lze klientské účty hromadně označit na stránce Účty v sekci Správa a nastavení upravit.
- Nové varianty reklam se budou po vypnutí stále zobrazovat na stránce Návrhy, nebude ale docházet k jejich automatickému přidání do účtu.
- Návrhy reklam jsou dostupné pouze pro reklamní sestavy splňující následující podmínky:
- • jedná se o reklamní sestavy ve vyhledávání
- • reklamy budou mít nastavené optimalizované střídání
- • mají potenciál pro zlepšení výkonu
- • reklamy jsou v jednom z podporovaných jazyků:
-
- · angličtina
- · španělština
- · portugalština
- · němčina
- · francouzština
- · italština
1 komentář k článku: AdWords bude do účtů přidávat automaticky vytvořené návrhy reklam