Plánovač klíčových slov se dočkal mnoha změn. Orientace v nástroji je jednodušší a vzhled koresponduje se vzhledem nového rozhraní. Nová verze by postupně měla být dostupná u všech účtů.
Úvodní stránka
Po otevření plánovače klíčových slov se uživatel dostane na zcela novou úvodní stránku. Na rozdíl od starého rozhraní zde máme na výběr pouze ze dvou možností – hledání nových klíčových slov a získání metrik a prognóz pro klíčová slova.
Návrhy klíčových slov
Ve starém rozhraní AdWords se po zadání klíčového slova zobrazovaly pouze sloupce s celkovými měsíčními statistikami. V novém rozhraní je graf automaticky doplněn o sloupec mobilního vyhledávání. Tento přehled jste si ve starém rozhraní mohli navolit v rozbalovacím menu pod názvem trendy pro mobily. V novém plánovači si můžete stále zobrazit vyhledávání podle platforem či lokalit.
Samozřejmostí je filtrace, díky které můžete vyloučit například klíčová slova, která už v účtu máte přidaná nebo návrhy určené pouze pro dospělé.
V plánovači navíc naleznete dvě zcela nové metriky, a to podíl zobrazení v organickém vyhledávání a průměrnou pozici v organickém vyhledávání. Pro zobrazení metrik ale musí dojít k propojení účtu AdWords s účtem Google Search Console.
Přehled plánu
Vybraná klíčová slova poté můžete zahrnout do svého plánu. Ihned po přidání klíčových slov do plánu se zobrazí základní statistiky v přehledné tabulce s grafem, kde můžete upravovat výši bidu a sledovat změny v prognózách.
Nově je přehled plánu doplněn o karty se statistikami jednotlivých klíčových slov, zařízení a lokalit. Jednotlivé metriky zde můžete měnit podobně jako v souhrnu účtu.
Změny v nové verzi plánovače klíčových slov hodnotíme kladně. Jak se líbí vám?