Konverze v Skliku se standardně započítávají na základě last click atribučního modelu v rámci 30 denního okna. Od dubna nás ale v započítávání konverzí čeká velká změna.
Cross device konverze a jejich dopad na výkon
Od 1. dubna 2019 se budou do celkového počtu konverzí započítávat také cross device konverze. Jedná se o konverze, které uživatel provede na jiném zařízení, než na kterém začal konverzní trasu. V praxi se jedná například o situaci, kdy uživatel vyhledává produkty nebo služby na mobilním telefonu a konverzi později dokončí na počítači.
Měření cross device konverzí je možné pouze v případě, že je uživatel přihlášený k některé ze služeb Seznamu. Díky cross device konverzím získáte lepší vhled do výkonu vašich kampaní. Seznam uvádí, že nárůst počtu konverzí se může pohybovat až do 10 %. Tento nárůst při meziročním a ročním srovnání nezapomeňte zohlednit.