Od jara letošního roku probíhá v rámci AdWords velmi omezený beta test, který přináší poměrně převratnou novinku – pokud má inzerent propojený AdWords účet s Google Analytics, může si v administraci zobrazit nové sloupce: Míra opuštění (Bounce Rate), Stránky/Návštěva (Pages/Visit) a Průměrná doba trvání návštěvy (v sekundách).
Na článek serveru Search Engine Land, který informace převzal z webu Periscopix, upozornili čeští kolegové z Dobrého Webu na svém Facebook profilu.
Propojení dat z Analytics přímo do rozhraní AdWords je splněný sen mnoha správců PPC kampaní a PPC analytiků. Umožňuje zobrazit konkrétní data až na úroveň klíčového slova a výrazně tak pomoci rychle identifikovat potenciální problémy (nevyužitý potenciál).
Je předčasné odhadovat kdy (a v jaké přesně podobě) se tento beta test objeví v ostrém provozu. S ohledem na zveřejnění screenshotu z dosud úspěšně utajované novinky, přinášíme alespoň lákadlo v podobě screenshotu z českého rozhraní.