Google AdWords nyní umožňují využívání takzvaného Rich Media formátu v obsahové síti. Jedná se o interaktivní reklamy, které jsou spouštěné buď prostřednictvím Light Boxu, nebo přejetím myši na banner. V případě Light boxu se jedná opravdu o velký formát, který překrývá velkou část prostoru webu. V druhém případě se obsah zobrazuje v rámci banneru. Inzerent za reklamu zaplatí pouze v případě, když dojde ke kvalifikované interakci s reklamami (za interakci se považuje, když se zákazník o sdělení „přihlásí“, třeba tím, že na reklamu umístí kurzor myši na dobu delší než dvě sekundy).
Pokud byste si chtěli Rich Media formát prohlédnout: http://www.richmediagallery.com/gallery/
Více o nasazení Rich Media formátu: Google nápověda
Ukázka Rich Media formátu. Malý banner po najetí myší expanduje přes celou obrazovku včetně aktivního videa. Živá ukázka zde.