Společnost Chovanec Media dnes oznámila chystané spuštění nového PPC reklamního systému pod názvem mClick. Ten by měl zahájit provoz v „říjnu letošního roku“. Reklama bude cílena kontextově, avizuje možnost sledování konverzí a také mobilní verzi svého administračního rozhraní.
Na první pohled je patrné, že nejde o ledajaké plácnutí do vody. Náhledy administrace, které máme k dispozici, představují graficky přehledné funkce. Ať už jde o kampaně, detail webu, nebo samotná přihlašovací stránka.
Obrázky, ani přislíbené funkce, však neříkají nic o kvalitách systému samotného a to především o přesnosti a efektivnosti kontextového cílení. A ikdyž bude mClick pohánět skvělý motor, stále má před sebou nezanedbatelnou překážku – získat inzerenty. Aby měl systém inzerenty, potřebuje dostatek reklamního prostoru, kde je možné reklamy zobrazovat. Tedy partnerských webů mClicku. Ti zase mohou čekat až bude dostatek inzerentů. Jak se s tímto úskalím mClick popere ukáže jen čas.
11 komentářů k článku: mClick – Nový český PPC reklamní systém