Nová možnost v Merchant Centru – doplňkový zdroj

Od 13. 7. 2017 přibyla do nově založených účtů v Merchant Centru možnost přidat doplňkový zdroj.

Pomocí doplňkových zdrojů můžete dodat další data, kterými doplníte stávající produktová data v primárním zdroji. Výhodou této novinky je, že mohou být zdrojem dodatečných informací i pro více primárních zdrojů.

Pokud vás nenapadá, jak byste to využili, tady je pár návrhů:

  1.      přidání nebo přepsání vlastních štítků pro účely správy kampaně,
  2.      přidání nebo přepsání ID akce u propagační akce,
  3.      změna názvů,
  4.      vyloučení konkrétních produktů (pomocí atributu excluded_destination [vyloučené_destinace]),
  5.      doplnění chybějících kódů GTIN.

Po vytvoření a jednoduchém propojení s primárním zdrojem, služba Merchant Center automaticky vytvoří pravidlo (naleznete je v části Pravidla pro zdroj účtu Merchant Center). Toto pravidlo propojí produktová data z obou zdrojů podle uvedené hodnoty atributu id [id] a připojí data atributů z doplňkového zdroje k hlavnímu zdroji.

 

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.