Od 13. 7. 2017 přibyla do nově založených účtů v Merchant Centru možnost přidat doplňkový zdroj.
Pomocí doplňkových zdrojů můžete dodat další data, kterými doplníte stávající produktová data v primárním zdroji. Výhodou této novinky je, že mohou být zdrojem dodatečných informací i pro více primárních zdrojů.
Pokud vás nenapadá, jak byste to využili, tady je pár návrhů:
- přidání nebo přepsání vlastních štítků pro účely správy kampaně,
- přidání nebo přepsání ID akce u propagační akce,
- změna názvů,
- vyloučení konkrétních produktů (pomocí atributu excluded_destination [vyloučené_destinace]),
- doplnění chybějících kódů GTIN.
Po vytvoření a jednoduchém propojení s primárním zdrojem, služba Merchant Center automaticky vytvoří pravidlo (naleznete je v části Pravidla pro zdroj účtu Merchant Center). Toto pravidlo propojí produktová data z obou zdrojů podle uvedené hodnoty atributu id [id]
a připojí data atributů z doplňkového zdroje k hlavnímu zdroji.