28. srpna Google zveřejnil novou verzi AdWords Editoru, jaké features v něm naleznete?
Rozšířené textové inzeráty s třetím nadpisem a druhým popiskem
Už od 23. srpna jste v rozhraní Google Ads mohli začít vytvářet textové reklamy se 3. nadpisem a 2. popiskem. Google novinku zakomponoval do nové verze AdWords Editoru a usnadnil tak tvorbu reklam. Pozor si dejte na import do Skliku, který zatím není s novou verzí Editoru kompatibilní. Sklik na kompatibilitě pracuje, importovat ale bude možné pouze stávající prvky – tedy 2 nadpisy a popis o 80 znacích. Do budoucna ale Sklik slibuje podporu popisku s délkou 90 znaků.
Druhý popisný řádek pro DSA reklamy
Podobně jako u rozšířených textových inzerátů můžete nyní přidat druhý popisek také u DSA reklam. Oba popisné řádky mohou mít opět až 90 znaků.
Více textu v reklamách pro volání
Navýšení počtu znaků se dočkaly také popisné řádky v reklamách pouze pro volání. Využít můžete 90 znaků namísto původních 80.
Upozornění na chybějící text popisků u odkazů na podstránky
Poslední novinkou je nové vlastní pravidlo, které vás upozorní na chybějící text popisků u sitelinks, které budete chtít upravit nebo přidat do kampaní. Podle Googlu mají odkazy na podstránky s popisným textem vyšší CTR. Nastavení pravidla můžete změnit v levém menu na záložce Vlastní pravidla.
1 komentář k článku: Nový AdWords Editor 12.5 a více textu pro všechny