Včera jsme nenápadně na Twitteru upozornili, že v Sklik reklamách ve výsledcích vyhledávání můžeme vidět aktivní rozšíření o popisek u řady klientů. Rozšíření o popisek není dosud veřejná funkce. S vybranými inzerenty tak probíhá testování, které bude podle dnešní odpovědi Skliku brzy uzavřeno a rozšíření o popisek bude zpřístupněn všem inzerentům.
„Rozšíření o Popisky bude k dispozici v řádu týdnů všem inzerentům,“ uvádí Sklik na Twitteru. Zároveň aktualizoval informace ve své Sklik nápovědě.
Bude podporován import stejného rozšíření z Google Ads (tzv. callout extensions)? To se musíme ještě nechat překvapit, ale věříme, že se Skliku podaří funkci dotáhnout k co nejpohodlnějšímu používání.
Aby bylo jasné, kde Titulek 3 a Popisek 2 zadat a kde se zobrazuje, upravili jsme informace v nápovědě: https://t.co/HDe7MNZ1v9 Rozšíření o Popisky bude k dispozici v řádu týdnů všem inzerentům.
— Sklik.cz (@Sklik) March 10, 2021