Sklik přichází s možností cílení na témata

Sklik dnes uvedl novou beta verzi, která potěší všechny příznivce reklama cílené do obsahové sítě. Jedná se o možnost cílení na „témata“. Do dnešního dne Sklik umožňoval cílení pomocí klíčových slov, na umístění a retargetingové seznamy.

Praktické je, že systém tematizuje každé URL zvlášť, celá doména jako celek do jednoho tématu zařazována není. Je tedy možné, že obsah z jednoho webu je zařazen do více témat.

Na témata lze nejen cílit, ale také je vylučovat. Sklik upozorňuje na svém blogu, že se jednotlivá témata mohou ještě měnit, protože se jedná o veřejnou betu. Více o této novince najdete na blogu systému Sklik.

Snímek obrazovky 2014-12-08 v 12.18.23

 

2 komentářů k článku: Sklik přichází s možností cílení na témata

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.