Sklik testuje TOP pozice pro Produktové inzeráty

V AdWords fungují TOP pozice pro reklamy Google Nákupy velmi dobře. Tedy pozice nad přirozenými výsledky vyhledávání, i nad textovými reklamami.

Seznam se inspiroval a rozhodl se otestovat stejné pozice i v Skliku.
Produktovými inzeráty, kterých zobrazuje 5, nahradil na TOP pozicích textové reklamy. Zajímavé je, že v pravém sloupci standardně zobrazuje 6 Produktových inzerátu. O jednu se tedy na TOP pozici ochudil.

Ck_M49UVAAA1wIr.jpg-large

Sklik neprozradil jak často TOP pozice do A/B testu posílá. Bylo by ale překvapením, kdyby výsledky nerozhodly o jejich zavedení do ostrého provozu.

Pro zajímavost – takto Produktové inzeráty vypadají při standardní pozici v pravém sloupci a na AdWords.

sklik_old

adwords

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Zadejte vaše jméno, email a komentář.