Responzivní reklamy ve vyhledávání nabídnou o 90 % více textu
Větší flexibilita díky strojovému učení
- Postará se tak o správnou kombinaci na základě toho, co je pro uživatele nejvíce relevantní. Dohromady bude mít reklama až o 90 % více textu než aktuálně využívané ETA inzeráty. Inzerenti tak budou mít větší prostor pro představení nabízených produktů a služeb.
Zdroj: Searchengineland.com
Kontrola nad reklamami
Google zároveň umožní částečnou kontrolu nad zobrazovanými kombinacemi. Pokud bude pro inzerenta například důležité, aby se v reklamě zobrazoval nadpis obsahující jeho brand, bude si moci tento nadpis označit a určit jeho pozici v inzerátu. Každá reklama pak bude na určené pozici zobrazovat stejný nadpis.
Vytvořené kombinace a jejich výkon bude možné sledovat v reportu.
Jaká jsou doporučení Googlu pro tvorbu responzivních reklam?
- Soustřeďte se na nadpisy a snažte se je tvořit tak, aby se mohly bez problému zobrazovat v různých kombinacích.
- Použijte v reklamách klíčová slova. Klíčová slova ale není nutné přidávat do všech nadpisů či popisků, s čímž souvisí třetí doporučení.
- Tvořte unikátní texty. Zkuste vytvořit zcela odlišné varianty, třeba i bez použití klíčových slov.
Novinka je aktuálně v betě a v následujících měsících by měla být dostupná v angličtině. Do konce roku 2018 by se pak měla objevit ve všech účtech.