sklik

Nově v Skliku: Cílení na konkrétní web ve vyhledávací síti

Doposud, když jste chtěli cílit do vyhledávací sítě Skliku, bylo možné volit vedle hlavního vyhledávání na Seznam.cz z několika dalších vyhledávacích sítích. Mohli jste vypnout/zapnout zobrazování Vašich inzerátů třeba na stránce encyklopedie.seznam.cz, nebo ve vyhledávání obrázků. Hlavní vyhledávání na Seznam.cz však deaktivovat nešlo. Včera není dnes a Sklik nově nabízí volnost při výběru cílení do jakékoli vyhledávací sítě. Tedy bez nutnosti být zároveň i v hlavním vyhledávání Seznam.cz.

Sklik: „Tato drobnost umožňuje připravit kampaň, která se bude zobrazovat pouze na některém z dalších webů ve vyhledávací síti. Například na Zboží.cz, Firmy.cz a podobně.“

V praxi to znamená zcela nové možnosti při stavbě Sklik kampaní. Speciálně vytvořená kampaň zacílená pouze do produktového vyhledávání Zboží.cz může nabídnout prostor pro zcela jinou volbu textu inzerátu i jinou nabídku ceny za proklik. Nemluvě o možnostech jak oddělenými kampaněmi pracovat v inzerátech s uživateli vyhledávající jen pomocí mobilního telefonu.

Sklik: „Pro řazení inzerátů na webech ve vyhledávací síti je nově používáno CTR, které pochází ze statistik na tom kterém webu. Bude tedy zcela přirozeným jevem, že inzerát, zobrazující se na více webech vyhledávací sítě, bude vykazovat na každém z nich jinou pozici na totéž klíčové slovo.“

Sklik Beta: První inzerenti začínají testovat bannery

Sklik zpřístupnil omezené skupině inzerentů možnost nasadit první bannerové kampaně do své obsahové sítě. Překvapením je především změna podporovaných rozměrů, kde ze seznamu Sklik vyřadil populární formáty 336×280 a 300×250. Stejně tak aktuálně nejsou podporovány flashové bannery (formát SWF).

Příštích několik týdnů se ponese v režimu testování. Ostatní inzerenti musí se svými kampaněmi zatím vyčkávat. Podívejte se na ukázky z administrace.

Sklik spouští podporu grafické reklamy!

O spuštění podpory pro grafickou reklamu (bannery) v síti Sklik se šušká už téměř rok. Přes půl roku pak inzerenti čekali spuštění každým dnem. Bannery v síti Sklik však přichází až nyní. Zatím na straně provozovatelů obsahu v síti Sklik Partner kde se zobrazila následující informace.

Vážení partneři, spustili jsme možnost zobrazovat grafickou reklamu. Na této stránce jsou dostupné rozměry reklamních kódů, ve kterých se může grafická reklama zobrazovat. Pokud máte na stránkách vložený reklamní kód s některým z uvedených rozměrů a nechcete tento druh reklamy zobrazovat, v detailu vygenerovaného kódu ji můžete vypnout. Tým Sklik

Inzerenti se mohou těšit na podporu těchto reklamních formátů: 300×50, 468×60, 728×90, 250×250, 200×200, 336×280, 300×250, 120×600, 160×600. Sklik změnil přehled podporovaných formátů: 120×600, 125×125, 160×600, 200×300, 250×250, 300×50, 468×250, 468×60, 728×90.

Inzerenti dosud nemají možnost grafickou reklamu v administraci Sklik nasadit. Podpora na straně vydavatelů je prvním krokem.

Ve vyhledávání na Seznam.cz již najdete až tři inzeráty Skliku v horní top pozici. #sklik

Spodní pozice, které opakovaly inzeráty z top pozic, však pro změnu zanikly. Sklik s touto úpravou přichází měsíc po té, co AdWords spodní pozice zavedl jako novinku. Více o změnách na Sklik blogu.

1 2 3 4 5 6 Posunout nahoru